środa, 6 czerwca 2012

Omlet po włosku



Składniki na dużą patelnie :

8 jaj

20 dag wędzonego boczku

200 g pomidorków cherry

łyżka mąki

kilka kropel mleka

zioła: tymianek, bazylia, oregano, gałka muszkatołowa, ostra papryka, sół, pieprz



1. Na patelni z dwóch stron podsmażamy boczek. Dodajemy pomidorki. W osobnym naczyniu rozbijamy jajka z kroplą mleka i mąką. Dodajemy zioła.  Wylewamy na patelnie. Czekamy chwile, aż spód się zetnie i przewracamy na drugą stronę ( ja używam do tego drugiej patelni, jeśli znacie jakiś inny sposób to piszcie ;-))












Słonecznego dnia ! :-) ... no właśnie, gdzie to słońce ? :/

4 komentarze:

  1. Ostatnio robiłam coś podobnego tylko zamiast boczku dodałam szyneczki i więcej warzywek :D dobre było :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie był dzisiaj omlet na słodko z owocami. Wersja po włosku również bardzo mi się podoba :)
    Marta@Co Dziś Zjem Na Śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, uwielbiam eksperymenty z omletami :)

    OdpowiedzUsuń