wtorek, 19 czerwca 2012

Musli jabłkowo-cynamonowe

W trakcie sklepowych poszukiwań odpowiedniego dla mnie musli, czyli takiego bez połowy tablicy Mendelejewa i kilograma cukru w składzie, doszłam do wniosku, że takowe nie istnieje. Dlatego też postanowiłam, że będę robić domowe musli, a co! :-)



Składniki:

  •     1,5 szklanki płatków owsianych
  •     1 szklanka otrąb pszennych
  •     1 jabłko
  •     2-3 łyżki miodu ( prawdziwego)
  •     cynamon


Wymienione powyżej składniki łącze ze sobą. Jabłko kroje w kostkę. Dodaje miód i posypuje cynamonem. Dokładnie mieszam aż składniki skupią się w małe kawałeczki. Wysypuje na wyłożoną papierem do pieczenia blachę i piekę w temperaturze ok 180 stopni przez 40 minut. Co 20 minut należy delikatnie je pomieszać  żeby upiekły się równomiernie. 














Dżem porzeczkowy (domowy) pyyyyyyyycha! :-)

2 komentarze:

  1. Ooo, świetne musli!
    Bardzo mi się podoba duża ilość otrębów pszennych (uzależniłam się od nich ostatnio ;P) i brak tłuszczu :P no i to połączenie jabłka z miodem i cynamonem, mniam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne! Zgadzam sie, ze te sklepowe wersje bywaja przerazajace.

    OdpowiedzUsuń