sobota, 23 lutego 2013

Podpłomyki z pepperoni i pomidorami



Podpłomyki, trochę inne i dużo szybsza wersja pizzy. Ciasto niezwykle proste i mało składnikowe. To z czym je podamy zależy wyłącznie od naszej inwencji i tego na co mamy akurat ochotę. Prezentuje wam przepis na ciasto, które ostatnio odkrywałam w najnowszym numerze Moje Gotowanie, naprawdę polecam :) 


Składniki ciasta : 

45 dag mąki 
2 łyżki oleju
sól
ok. 250 ml zimnej wody


Podane powyżej składniki łączymy ze sobą na stolnicy i wyrabiamy przez 5 minut. Owijamy w folie spożywczą i wkładamy do lodówki na 1 godzinę. Później formujemy nieduże placki o grubości ok. 0,5 cm. 
( moje wyszły troszkę za cienkie ) pieczemy w temp. ok. 180 stopni aż będą rumiane. 


Moje podpłomyki posmarowane są pastą pomidorową. Dodałam też plasterki pepperoni i kawałki żółtego sera. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz